Van-e minimum vásárlási összeg?
Igen, a minimum vásárlási összeg 2000 Ft. Ha kevesebb értékű termék van a kosaradban, akkor a rendszer nem engedi elküldeni a rendelésedet.
Mennyibe kerül a szállítás?
A szállítási díjakról ezen az oldalon tájékozódhatsz: kattints!
Milyen fizetési opciók vannak?
A fizetési lehetőségeket ezen az oldalon tudod megnézni: kattints!
Vásárolhatok regisztráció nélkül?
Igen, vásárolhatsz regisztráció nélkül is! Ez esetben válaszd a Kosár megtekintése és a megrendelés gomb megnyomása után a "Regisztráció nélkül vásárolok" opciót.
Van fizikai üzlet, ahol meg tudom nézni és vásárolni a termékeket?
Jelenleg csak webáruházként működünk, és nincs lehetőség a személyes vásárlásra.
Biztos, hogy minden terméket megkapok, amit megrendeltem?
Kiemelt figyelmet fordítok arra, hogy csak azt a terméket lehessen kosárba tenni, amely van készleten. Ennek ellenére előfordulhat, hogy pl. egy terméken hibát találok csomagolás közben, és azt nem teszem a csomagba. De olyan is lehet, hogy utolsó darabos termék már nincs, mert lehet, hogy másik rendelésbe került véletlenül (mi is emberből vagyunk, és szoktunk hibázni).
Kreatív kellék kategóriában keresek egy konkrét terméket, de nem találok ebben a boltban. Kérhetek segítséget?
Örömmel veszem, ha jelzed, hogy mit szeretnél. Megpróbálok segíteni a termék beszerzésével. Hívj a +36303615379 tel.számon, vagy a kapcsolat menüpont alatt küldj e-mail-t közvetlenül.
Elküldtem a rendelésem, de nem érkezett visszaigazoló email, mit tegyek?
A rendszer automatikusan, a megrendelést követő percben kiküldi a visszaigazoló emailt. Ha nem érkezik meg pár órán belül, légyszi jelezd felém.
Összevonhatom a két egymás utáni rendelésem?
Persze, ha még nem adtam át a futárszolgálatnak, akkor a két rendelést egy csomagban küldöm. A második rendelésnél a megjegyzés rovatba légyszi tüntesd fel, hogy egybe kéred a szállítást. Küldés előtt mindenképp egyeztetünk.
Bonyolult címre kérem a szállítást, megtalálja a futár?
A rendelés végén található megjegyzés rovatba légyszíves tüntesd fel azokat az információkat, melyek segítik a futárt, hogy megtalálja a címedet (pl. kapucsengőn lévő név, kapucsengő száma, GPS koordináta stb.). Minden hasznos információt továbbítok a futárszolgálatnak.
Mikor érkezik meg a rendelt csomagom?
Készletről teljesítem a rendeléseket. 2-3 munkanap alatt érkezik meg a csomag.
Nem biztos, hogy egész nap otthon leszek, hogy tudom átvenni a csomagomat?
A futárszolgálat, amely a csomagokat kiszállítja, munkanapokon reggel 8 és 17 óra között kísérli meg a kézbesítést. Amennyiben a futár nem találja otthon a Címzettet, akkor értesítést hagy a postaládában, amely alapján egyeztetni lehet a következő kézbesítési kísérlet időpontját. A biztos kézbesítés érdekében érdemes olyan szállítási címet (pl. munkahely, szomszéd, recepció, családtag) megadni, ahol át tudják venni a csomagot.
Olyan tobozt kaptam, ami be van csukódva. Mit csináljak vele?
Gyakran előfordul, hogy párás környezetben, vagy hidegben a tobozok becsukódnak. Tedd meleg helyre, akár langyos sütőbe is rakhatod. Újra ki fog nyílni.
Egy fajta termékből többet rendeltem, de csak egy zacskóval volt a csomagban. Mit csináljak?
Kérlek, ne gondolj rögtön arra, hogy kevesebb zacskót küldtem (és már kapod is a telefont :) ), mivel előfordul, hogy 3, 4, stb. kiszerelési egységet egy zacskóba teszek. Ez leggyakrabban a gr.-os kiszereléseknél van. Ha pont mielőtt csomagolom a rendelésed, akkor érkezik a szállítmány egy ilyen termékből, akkor azt egy csomagba mérem ki. Gondolom, hogy neked sem probléma, ha kevesebb műanyag szeméttel gyarapodsz.
Kérlek, hogy te is ellenőrizd le a mennyiséget, és ha tényleg kevesebb van benne (mivel én is hibázhatok), akkor jelezd nekem.
Nem kaptál minden kérdésedre választ? Itt várom a további kérdéseidet!